Beauty Like My :D

donderdag 26 december 2013

Christmas tag

christmas_tag01
Ik heb de Christmas Tag doorgekregen van Trista! Een hele leuke tag, compleet gewijd aan Kerstmis. Ik kijk ieder jaar weer uit naar kerst, en ik ben dan ook blij dat het nu eindelijk zo ver is, maar ik vind het ook jammer dat de mooie lichtjes, bomen en het lekkere eten straks weer moeten verdwijnen. Van mij mogen deze de de hele winter blijven.

Wat is je favoriete kerstliedje? 
ik heb niet echt een 'speciale' kerstliedje, maar het maakt me wel in de kerst sweer Hij past eigenlijk overal bij: Banana Pancakes, hoe ik op dat liedje kwam. Ik drukte op google: banana pancakes (even tussendoor ik dacht dat je dan kon vinden hoe je het maakte :P best wel dom) en toen kwam dit liedje, haha!
Wat is je favoriete kerstfilm?
Telt Alles Is Familie? Dat is de film die ik vorig jaar met kerst in de bioscoop zag. Voor de tweede keer trouwens, maar ik vond hem zo leuk dat ik hem nog een keer wilde zien en dus sleurde ik mijn familie mee. Een heerlijke film!
Wat staat er bovenaan op jouw kerstverlanglijstje?
Een gezellige kerst. Ik kijk elk jaar uit naar kerst, wat we meestal met een groot deel van de familie vieren. Dit jaar is dat anders omdat mijn oma net uit het verzorgingstehuis is na een beroerte gehad te hebben. Ik weet dat het anders zal zijn, maar ik ga in ieder geval mijn best doen zodat het even gezellig wordt.
Wat is je favoriete make-up look voor de kerst?
Bruine smokey eyes, veel highlighter en rode lipstick!
Wat draag je het liefst tijdens kerst?
Een feestelijk jurkje, of in het geval van dit jaar: een mooie blouse met een rokje. Grote sieraden erbij, glas champagne in de ene, en een stuk kerstol in de andere hand en mijn outfit is compleet.
Speel je liever buiten in de sneeuw, of geniet je binnen van een kop warme chocolademelk?
Sneeuw? Ik denk eerder dat de zon zal schijnen! Als er sneeuw is, dan vind ik dat heel erg leuk. Wandelingen maken met flint, ronddansen tussen de sneeuwvlokken, ik kan er erg van genieten. En daarna lekker naar binnen voor een kop warme chocolademelk.
Hoe ziet jouw ideale kerst eruit?
Op kerstavond hapjes als kaas en worst en stokbroodjes met knoflook saus, tonijnsalade ed. genieten, met prosecco en cola, bij een kerstboom met kadootjes eronder die we gaan uitpakken.
Eerste kerstdag mooi aangekleed genieten van samenzijn met vrienden en familie aan een grote tafel vol met eten, Flint en Max (de hond van mijn oom, tante en neefjes) die liggen te kwispelen op de grond, muziek die speelt, kaarsen aan, het veel te laat maken en de volgende dag lekker uitslapen, films kijken en ‘s avonds uit eten met mijn ouders en broertje.
Wat ga jij doen met kerst dit jaar?
Met kerstavond ga ik naar mijn ouders in Arnhem en gaan we doen wat ik net al beschreef. De volgende dag doen we het rustig aan en gaan we ‘s avonds uit eten. Op tweede kerstdag komen mijn opa en oma, tantes, oom, nichtjes en neefjes brunchen.
Heb je een echte kerstboom of een neppe?
Een echte!
Wat voor kleur ballen zitten er in de boom?
Alle soorten kleuren en vormen zitten erin.
Wat is je favoriete kerstsnack?
Musketkransjes en schuimkransen, die vind ik errrg lekker. Ook geniet ik nu al van oliebollen. Ik heb ze gisteravond nog gegeten in bed. Oeps…
christmas_tag03
Het is te laat om nu nog iemand te taggen, maar mocht je zelf een blog hebben en tijd over hebben met de kerstdagen, neem de tag dan vooral over.

MERRY CHRISTMAS!
XXX

4 opmerkingen:

  1. vett!! En leuk dat je het met ons deelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tag! Deze kerst ziet er voor mij iets anders uit als voorgaande jaren omdat ik gisteren geopereerd ben. Maar ik heb er wel vertrouwen in dat het toch een gezellige kerst gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen