Beauty Like My :D

zaterdag 7 december 2013

Treacle Moon bad- en douchege

Treacle Moon bad- en douchegel

Douchegels gaan er hier thuis doorheen als een malle – iedere week maken we wel een fles op. Twee mensen die iedere dag douchen en een man die het liefst een grote hand vol gebruikt per douchesessie. Daarom heb ik het liefst in mijn douche altijd een grote fles staan, zo eentje van een halve liter of meer. Daar kan je nog een tijdje mee vooruit. Maar vaak zijn die grote flessen zo saai! Laatst ontdekte ik deze vrolijke grote flessen douchegel van Treacle Moon. Met happy geuren en veel bubbels.. daar houd ik van!
Ik heb zelf de geuren ‘Those lemonade days’, ‘Iced strawberry dream’ en ‘my coconut island’. Een soort combo die ik ook zou nemen als ik een ijsje bestel.
Op de voorkant van de flessen staat een vrolijk tekstje. Het doet me een beetje denken aan de douchegels van Philosophy om eerlijk te zijn.
En ook op de achterkant een tekstje. Deze douchegels kan je ook als badschuim gebruiken.

Those lemonade days

Natuurlijk is dit mijn favoriet! Alles met citroen vind ik heerlijk, zo ook deze. De douchegel ruikt lekker naar een citroentaartje. Niet vies zuur maar juist zoetig. Alsof je je wast met een citroen cheesecake! Mmm!
De douchegel ruikt redelijk sterk, daar moet je van houden. Ik vind het heerlijk, vooral in de ochtend! Ik krijg dan gelijk een bepaalde stemming. Door citroen word ik wakker (en ook gaat mijn neus er van open). De consistentie is een beetje dik, het lijkt bijna op vla. Heerlijk!

Iced strawberry dream

Aardbei, yum! Ik ben super gek op aardbeien maar ik vind dat er maar weinig realistisch aarbei geuren te vinden zijn bij producten. Deze douchegel ruikt naar een aardbeien milkshake. Zo ziet hij er ook uit. Van de drie vind ik deze het mooiste omdat hij uiteraard, roze is.
Ook deze is een beetje dik. Doordat ze zo romig zijn drogen ze mijn huid niet uit. Ik probeer altijd liever creamy douchegels te gebruiken in plaats van transparante.

My coconut island

Deze ruikt naar kokos, wel op een beetje een synthetische manier. Ik moet eerlijk zeggen dat ik kokos soms niet helemaal kan ruiken (soms heb je dat, een geur die je neus niet snapt ofzo) en ik heb dat bij kokos. Alsnog een lekker geurtje en doet me sterk denken aan vakantie. Mocht wel nog een tikkeltje tropischer wat mij betreft.
Creamy!

Bubble test

Dan nu tijd om te testen op bubbels! Want als je in bad gaat met zo’n product, dan wil je veel bubbels. En bubbels die lang blijven. Laten we het proberen!
Joepie, bubbels! De bubbels zijn hier ongeveer de dubbele hoeveelheid van het water.
En als ik even wacht en weer wat water toevoeg wordt het weer veel. Heerlijk!
De flessen laten zien hoe lekker je kan ‘dompelen’ in deze bubbels. Genoeg om lekker mee te spelen (baard, hoed, je kent het wel).

Conclusie

Treacle Moon bad- en douchegel ziet er super cute uit, heeft lekkere geuren en bevatten ook veel (zo’n halve liter per fles). En het allerbeste: ze kosten slechts €4,95 per stuk! Lekker betaalbaar dus. Een leuk cadeautje voor Sinterklaas of Kerst, of gewoon zomaar (voor jezelf). Ze zijn te koop bij de AH XL filialen. Ik ben fan!
´¿

Geen opmerkingen:

Een reactie posten