Beauty Like My :D

woensdag 25 december 2013

Dagelijks een artikel?

Dagelijks een artikel?
Hey, ik vraag me af, zal ik stoppen met dagelijks een artikel? Ik weet het even niet Laat het achter in de comments wat jij graag zal willen. ik heb al een soort van schema denk ik.. Lees meer voor de schema!de schema:
mijn schema van artikel ziet er zo uit (ideetje hoor :P)

maandag           dinsdag           woensdag          donderdag          vrijdag          zaterdag          zondag
2 artikelen           1 artikel           3 artikelen           1 artikel               2 artikelen    1 Stel je vraag   Beauty
                                                                           non-beauty                                1 Artikel            filmpjes
                                                                             filmpjes


Dit is het schema :)
Laat vooral in de comments achter wat JIJ zal willen.
Idea's are welcom :)
merry christmas and a happy new year :)
heb plezier!

Loves,
NagellakkersTeam.
            

14 opmerkingen:

  1. ehm, ik begrijp het niet echt bij maandag :P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :o ! Haha! Ik zie het nu zelf ook, lol. oke, maandag zijn 2 atikelen.

      Verwijderen
    2. hoi!! ik weet een leuk idee! Kan je niet maandag 1 doen en dinsdag 2? donderdag van die non-beautyfilmpjes bij de beautyfilmpjes?
      het is een idee hoor!!
      reageer ja als je het wilt en nee als je het niet wilt!

      Verwijderen
    3. haha! Leuk om je zo blij te zien :P

      Verwijderen
  2. Ik weet het eigenlijk niet zo goed, want als hett heel moeilijk is voor jouw, ja :$ dan weet ik het ook niet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Anoniem, het maakt me niet zoveel uit, als je maar vind als het goed is c: want ik ga ook mee stemmen, en dan schrijf ik een lijst en daar staan dan weer de beste uit de beste en daar kies ik dan 1 uit haha! ik vind het ook leuk om gewoon het te zien, maar toch.. Laten we zeggen.. Niet meer dan 4x per dag?

      Verwijderen
    2. Ik vind het niet zo leuk dus..nee. sorry

      Verwijderen
  3. jij ook een happy new year :) en een merry christmas!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je moet doen wat je zelf wilt! Ik zou maximum 2 blogposts per dag online zetten en dan kan je zelf kiezen welke filmpjes zijn.

    Keep on bloggin',
    Summer

    BeantwoordenVerwijderen