Beauty Like My :D

zondag 15 december 2013

Lancome l'absolu velours matte lipkleuren

lancome_labsolu_velours01
Ze zien eruit als lipgloss (tube, sponsapplicator), maar zitten op de lippen als een lipstick (dekkend, zacht, niet plakkerig). Ik heb het over de nieuwe L’Absolu Velours lipkleuren van Lancome. Er zijn 9 tinten, die allen mat zijn, met een fluwelen finish. Lancome lanceerde dit product een paar maanden geleden, en ik heb ze getest!
lancome_labsolu_velours02
lancome_labsolu_velours03
lancome_labsolu_velours04
Toen ik de L’Absolu Velours lipkleuren voor het eerst zag, maakte mijn hart een sprongetje. Felle kleurtjes! Roze, rood, maar ook paars. De matte lipkleuren zitten in eenvoudige plastic tubes met een glimmende zwarte dop. Je kunt de kleuren makkelijk zien en ze liggen lekker in de hand. Niet de veel poespas, prima.
Lancome L’Absolu Velours € 29,00
lancome_labsolu_velours05
De zachte sponsapplicator is fijn. Met de amandelvorm bedek je makkelijk je lippen. Hij is zacht, flexibel, en ook de onderkant is goed te gebruiken om het laatste restje op je lippen te krijgen.

lancome_labsolu_velours06
lancome_labsolu_velours07
197 – 363 – 373 – 385 – 493
lancome_labsolu_velours08

Lancome L’Absolu Velours De Grenade 197
Rood is altijd een goed idee. In dit geval ook een chic idee. Velours De Grenade is een fluweelrode kleur. Super intens en diep. Een luxe, chique kleur.

lancome_labsolu_velours10

Lancome L’Absolu Velours De Pétale 363
Onbewust kijk ik op foto’s waar ik lipstick draag die ik mooi vind, altijd vrolijker dan wanneer dat niet het geval is. Velours De Pétale vind ik te gek! Het is een lieve roze kleur, maar met een iets fellere ondertoon. Net iets minder lief, en net iets meer zuurstok.

lancome_labsolu_velours12

Lancome L’Absolu Velours De Magenta 373
Ik hoop dat het op de foto’s een beetje overkomt, want Velours De Magenta is nóg feller! Een kleur met nog meer impact, die helemaal van je lippen af knalt. Ook waanzinnig mooi.

lancome_labsolu_velours14

Lancome L’Absolu Velours De Pourpre 385
Denk je: ja, ik wil wel een roze lipkleur, maar mag het iets minder fel, dan zit je bij Velours De Pourpre aan het juiste adres. Deze kleur is minder fluor, heeft meer diepte en is iets ouder.

lancome_labsolu_velours16

Lancome L’Absolu Velours De Violine 493
En ook de laatste kleur vind ik prachtig. Een donkerpaars, de perfecte tint voor het najaar. Hij staat mij misschien niet zo, maar laat je daardoor niet afleiden, want het is een schitterende kleur. Dit soort tinten zijn niet voor niets de laatste tijd erg populair.
lancome_labsolu_velours18
Wat ik erg fijn vind aan de lipkleuren is dat je ze bijna niet voelt zitten. De substantie is zacht en totaal niet plakkerig. Ook de dekking vind ik top. Alle kleuren dekken volledig en brengen gelijkmatig aan. Geen vlekken, maar lippen in één perfecte kleur.
Ook over de kleurkeuze ben ik enthousiast. Wat een toffe kleurtjes! Niet zo voorspelbaar, maar net even anders. Het enige minpunt vind ik dat ze mijn lippen uitdrogen.
Mocht je het je afvragen, de lipkleuren geven wel af. Maar doordat ze mat zijn blijven ze wel lang zitten. Lancome belooft 8 uur, en hoewel dat een beetje overdreven is, gaan de lipkleuren zeker wel 4 tot 5 uur mee.
Lancome L’Absolu Velours € 29,00 – te koop bij de drogisterij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten