Beauty Like My :D

donderdag 26 december 2013

Rimmel Glam’Eyes HD Eye Shadow (Brixton Brown)

DSC 4119 Rimmel GlamEyes HD Eye Shadow (Brixton Brown)
Rimmel is voor mij vooral een merk van lipsticks, mascara’s en nagellakjes. Naar de oogschaduws van Rimmel keek ik eigenlijk nooit zo om. Maar sinds kort heb ik de Glam’Eyes HD Eye Shadow paletjes ontekt en wow, voor €11,99 zijn die behoorlijk goed! Vandaag review ik het palet Brixton Brown.
DSC 4122 Rimmel GlamEyes HD Eye Shadow (Brixton Brown)
Als bruinliefhebber is dit echt een paletje voor mij. Brixton Brown bevat een roodbruine, donkerbruine, medium- en lichtbruine oogschaduw en als vijfde kleurtje een highlighter. Rimmel over de Glam’Eyes paletjes:
Rimmel’s unieke en veelzijdige 5 schaduw palet voor levendige en intense kleur die houdt tot wel 8 uur. Nieuwe hybride poeder-crème technologie is makkelijk aan te brengen en te blenden. Breng droog aan voor een verleidelijke, subtiele look of vochtig voor high impact kleuren. Veegvast.
DSC 4126 Rimmel GlamEyes HD Eye Shadow (Brixton Brown)
In het doosje zit ook een sponsapplicator. De verpakking is simpel maar wel functioneel. Naast Brixton Brown zijn er ook varianten met groen, lila/paars en grijs/bruin.
De kleursamenstelling vind ik erg mooi. Wel was het leuk geweest om er een gouden kleurtje in te hebben zitten in plaats van 3 bruine kleuren.
DSC 4133 Rimmel GlamEyes HD Eye Shadow (Brixton Brown)
De pigmentatie van het palet is top! Ik had niet verwacht dat het zo goed zou zijn. Ook de afgifte van kleur is goed. Met maar een paar veegjes heb je voldoende kleur op je oog. Met het palet kun je leuk varieren. Zo kun je de rode, zoals ik heb gedaan, op je ooglid aanbrengen maar ook op de onderste wimperrand of in de crease.
Het blenden van de oogschaduws gaat ook prima en ze zijn niet te droog of te stoffig van structuur.
Op de foto hieronder heb ik de bruinrode oogschaduw op mijn bewegende ooglid aangebracht. Vervolgens heb ik de mediumbruine kleur in de binnenste helft van de crease aangebracht en de meest donkerbruine kleur in de buitenste ooghoek. De lichtste bruine kleur heb ik boven de crease aangebracht om het geheel mooi te laten verlopen. De highlighter heb ik aangebracht op mijn wenkbrauwbot en in de binnenste ooghoek.
DSC 4226 Rimmel GlamEyes HD Eye Shadow (Brixton Brown)
Ik ben positief verrast door Rimmel! Dit is een erg leuk palet voor niet al te veel geld. Je kunt de oogschaduws in het palet goed met elkaar combineren maar ook met veel andere kleuren oogschaduws. Ik combineer hem het liefste met matte tinten.
De Rimmel Glam’Eyes HD Eyeshadow Palettes zijn verkrijgbaar bij de drogisterij voor €11,99 per stuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten