Beauty Like My :D

woensdag 25 december 2013

Kruidvat Nail Care Corrector Pen.

Kruidvat Nail corrector pen
Ik ben niet zo’n held als het gaat om nagels lakken. Vroeger maakte ik er pas echt een potje van, maar tegenwoordig kan ik nog steeds wel uitschieten als ik mijn nagels een kleurtje geef. Kruidvat heeft een pen waarmee die foutjes heel makkelijk kunnen worden gecorrigeerd.

De Kruidvat Nail Care Corrector Pen is een handig hulpmiddeltje waarmee je kleine foutjes tijdens het nagellakken kan verbeteren. We kennen het allemaal wel: je schiet uit met je kwastje en het bijwerken met een watje of wattenstaafje is niet al te makkelijk. Vaak zijn die middelen wat te groot of komen er pluisjes in je natte lak. Met zo’n corrector pen heb je die problemen niet.
Ik had al eerder een corrector pen, van Essence. Ik vond hem wel fijn, maar hij droogde snel uit. Bovendien was het zo dat wanneer je een felle kleur had gecorrigeerd de pen daarna kleur af gaf.
In de achterkant van de pen zitten nog drie extra punten. Deze kan je vervangen wanneer de pen vol zit met kleur of wanneer hij uit is gedroogd. Aangezien ik heb gemerkt dat deze pen een stuk minder uitdroogt dan mijn Essence variant, kan met deze extra punten kan je wel een aardig tijdje doen. Dat ligt natuurlijk ook helemaal aan hoe vaak je je nagels lakt.
De punt van de pen is ontzettend fijn. Hij is schuin afgesneden, waardoor je heel precies kan werken. Het kleinste foutje kan je hier makkelijk mee wegwerken. De punt is nat genoeg, zodat hij de nagellak goed opneemt, maar hij laat geen remover achter op je nagel of vinger. Ook een groot pluspunt: de pen bevat geen aceton! Aceton is een stof die in veel removers zit, maar deze droogt je nagels en nagelriemen uit. Wanneer een remover dus geen aceton bevat is dat alleen maar beter. De pen bevat ook ‘caring oil’. Ze bedoelen daarmee de jojoba olie die er in zit, maar echt veel merk ik daar niet van terug.
Even een voorbeeldje: ik ben hier per ongeluk expres uitgeschoten met een nagellakje (een hele mooie, die jullie deze week nog uitgebreider gaan zien in een review). Er zit een streepje naast mijn nagel en ik had ook wel ietsje verder van de rand af kunnen lakken. Dat ging ik even proberen bij te werken!
Et voila! De lak naast mijn nagel is volledig weg en de lak zit nu ietsje verder van mijn nagelriem af. Het puntje is nu blauw, maar wanneer je dat wat afveegt aan een watje kan je dat er weer bijna helemaal afhalen. Ik ben echt heel erg tevreden over hoe deze pen werkt!
De prijs: €3,99. Niet mega goedkoop dus, maar zeker wel een koopje in vergelijking met wat je er bij duurdere merken voor betaalt. Ik vind de kwaliteit prima en de pen is zijn geld waard.

10 opmerkingen:

  1. Thank you very much!!! But.. Can also buy it in America?..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi!! Ik ken je pas net, maar ik vind je al helemaal toppiee!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo! Ich finde es schade, dass ich nicht lesen können .. C vielleicht können Sie sehen, was Sie dagegen tun können?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ich denke, ich werde eine Englisch-Blog zu starten So können Sie auch sehen (wenn Sie können Englisch) Und vielleicht könnte ich etwas Übersetzung dort setzen;)

      Verwijderen
    2. okay! Wenn Sie vorhaben, ein Englisch-Blog Sie wollen zu machen sind dann einfach einen Link geben?

      Verwijderen