Beauty Like My :D

vrijdag 27 december 2013

Essie Encrusted Treasures

Essie Encrusted Treasures
Bereid je voor op een ontploffing van diamanten op je beeldscherm, want Essie’s nieuwste nagellak collectie is zo glinsterend en glanzend als het maar zijn kan. Het wordt een feestje op je nagels met deze glitterende nieuwe lakjes.
Voor iedereen die wel diamanten wil, maar waarvoor echte te duur zijn. Essie wilde een luxueuze lijn uitbrengen waardoor elk meisje dat hem droeg zich net een prinsesje zou voelen. Ik denk dat ze daar goed in is geslaagd, want de lijn is feestelijk en bevat vooral heel veel glitters. We hebben hier een afwisseling aan kleuren, texturen en effecten. Zes lakjes en elk weer op haar eigen manier prachtig.
Ik werd erg enthousiast van deze lijn, want hoewel ik een hekel heb aan het verwijderen heb ik wel een enorm grote liefde voor glitters. Zeker in deze tijd van het jaar ben ik dol op alles wat glanst en glinstert.
Van links naar rechts zie je Lots Of Lux, Hors d’Oeuvres, On A Silver Platter, Belugaria, Peak Of Chic en Ignite Of The Night. Ik heb elk lakje geswatched en op elke foto draag ik twee laagjes.
Lots Of Lux
We beginnen gelijk met een geweldige eyecatcher. Lots Of Lux is een prachtige felle blauwe kleur met allerlei glitters in koele tinten. Ik ben gek op blauw op mijn nagels en deze heeft ook nog eens het liquid sand effect waar ik zo van hou.
Hors d’Oeuvres
Het is een naam die ik maar moeilijk kan uitspreken, maar wel een lak waar ik lang naar kan blijven kijken. Helaas komt hij op de foto niet zo over als in het echt. Deze lak bestaat uit een heleboel grove zilveren glitters, maar doordat er ook hele fijne gouden glitters inzitten heeft hij van beide werelden een beetje. Een prachtige combi!
On A Silver Platter
Ik noem dit maar het broertje van Hors d’Oeuvres, want ze zijn bijna hetzelfde. Het enige verschil is dat aan deze lak ook nog wat blauwe glitters zijn toegevoegd, voor een wat speelser en vrolijker effect.
Belugaria
Dit is een van de meest bijzondere lakken die ik de laatste tijd voorbij heb zien komen en eerlijk gezegd ben ik er niet helemaal weg van. Het had heel mooi kunnen zijn, maar ik heb het gevoel dat in deze lak zoveel met textuur is gespeeld dat het ietsje te rommelig is geworden. Heel stoer en anders, dat wel.
Peak Of Chic
Van deze langwerpige spikkeltjes ben ik niet zo’n fan, maar wanneer je dat wel bent is dit een hele mooie lak voor jou. De spikkels zijn zilver, maar in het licht schitteren er ook wat andere kleuren tussendoor. Hiervoor heb je wel een derde laagje nodig wil je dat hij goed dekt.
Ignite Of The Night
We sluiten af met een stoere glitterlak. Het is wederom een zilveren kleur, maar deze is wat donkerder en neigt meer naar ‘gunmetal’, de wat ruigere vorm van zilver. Met twee laagjes dekt hij bijna volledig en dat maakt dat ik deze ook weer erg mooi vind.
Het was zo mooi geweest als jullie deze lakjes konden dragen rond de feestdagen, maar helaas heeft Essie besloten dat deze lijn pas midden januari in de winkels zal komen te liggen. Jammer, maar dan heb je voor komend jaar alvast wat feestelijks voor op je nagels. Voor dagelijks gebruik zijn deze trouwens ook gewoon prima.
De lakjes kosten €12,99 per stuk en zullen te koop zijn bij Etos en DA.
Wat is jou'n favoriete Essie kleur?
loves,
DeNagellakkersTeam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten