Beauty Like My :D

maandag 23 december 2013

Parijs

Paris is always a good idea. En dat is waarom ik morgen naar de stad van de liefde vertrek! Ik ben dol op Parijs: de architectuur, cultuur, keuken en gewoon de sfeer die er heerst. Al helemaal deze periode voor kerst is het er beeldschoon. Ik ben vandaag druk bezig geweest met voorbereidingen treffen, maar om alvast in de sfeer te komen heb ik een soort moodboard gemaakt. Ik neem m'n laptop gewoon mee, zal zoveel mogelijk blijven bloggen en zal uiteraard ook weer vloggen zodat jullie mee kunnen genieten van m'n tripje. Ik moet nog een paar outfits uitzoeken dus houd het kort vandaag, maar ik spreek jullie snel weer!

Bron: Tumblr



















Tot slot wil ik nog even snel mededelen dat ik morgen in de kerstbijlage van Trouw 
stamet een eigen pagina. Het gaat over mensen die iets 'opvallends' hebben gedaan
in 2013 en ik had de eer om daar een deel van uit te maken! Mocht je er toevallig een 
abonnement op hebben zou ik zeker even kijken, en anders zal het na het weekend hier
op m'n blog verschijnen :)


Wat gaan jullie deze kerstvakantie doen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten