Beauty Like My :D

zaterdag 28 december 2013

H&M Lipgloss & Nagellak

Hm_nagellak_lipgloss_sugar_pink_set01
Ho, ho, ho! Wat ligt daar onder de Kerstboom? Een lipgloss en nagellak in een glazen huisje (of nou ja, dat lijkt zo. Hij is uiteraard van plastic) in lichtroze tinten. Een heel lief setje voor de Kerstengelen onder ons. Hemels roze, onschuldig als de nacht. H&M heeft dit schattige kitje in verschillende kleuren. Hij is er ook nog in het bordeauxrood en knalroze.
Hm_nagellak_lipgloss_sugar_pink_set02
Hm_nagellak_lipgloss_sugar_pink_set03
Ziet het er niet ontzettend lief uit? Ik val als een blok voor mooie verpakkingen en leuke sets. Dit heeft het allebei, en ook nog eens een betaalbare prijs! Het setje is gemaakt voor de feestdagen, maar H&M heeft vaak ook een tijdje na het zingen van Kerstliederen, eten van kransjes en bakken van oliebollen de producten voor de feestdagen te koop.
H&M lipgloss + nagellak set Sugar Pink € 5,95
HM_lipgloss01
HM_lipgloss02

LIPGLOSS SUGAR PINK

De lipgloss heeft een lichtroze kleur en veel kleine glittertjes. De dekking is vrij transparant, maar hij doet toch net wat meer voor je lippen dan een gloss met enkel glitters. Het subtiele lichtroze kleurtje geeft je lippen net een iets lievere look. Kijk, ik ben een Kerstengel!
Hm_nagellak_lipgloss_sugar_pink_set07

NAGELLAK SUGAR PINK

Van de nagellak draag ik drie laagjes en dan dekt hij prima. Ik ben dol op dit soort lichtroze nagellakjes, maar het is vaak moeilijk ze egaal en volledig dekkend te kijken. De nagellak lakt mooi, makkelijk en droogt binnen een paar minuutjes op.
Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar mij zou je blij maken met deze set. Het ziet er heel leuk uit en de kleuren zijn perfect. De lipgloss heeft een zoete karamelgeur (mocht je na het 5-gangen diner nog honger hebben) en de nagellak lakt makkelijk. Natuurlijk, de kwaliteit is niet de allerbeste, maar voor €2,50 per product vind ik dit hartstikke leuk.
H&M lipgloss + nagellak set € 5,95 – te koop bij H&M
Loves,
DeNagellakkersTeam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten