Beauty Like My :D

zondag 15 december 2013

Models Own 'scented' nagellak

Hey! Toen ik een tijdje terug in Londen was kocht ik een 'scented' nagellak van Models Own bij Superdrug. Ik had al vaker van het fenomeen gehoord, maar nog nooit zelf uitgeprobeerd. Ik kreeg veel verzoekjes voor een review en net zoals jullie was ik ook onwijs benieuwd en heb 'm nu dus eindelijk uitgeprobeerd. Een nagellak die niet onwijs ranzig ruikt zou natuurlijk geweldig zijn. Als je benieuwd bent of ie de verwachtingen ook echt nageleefd heeft moet je snel verder lezen :)



Op het dopje staat keurig 'scratch 'n sniff', maar eerlijk gezegd kwam daar niet veel geur vanaf. Heel lichtjes. Maar goed, ik had de hoop nog niet opgegeven. Ik draaide het potje open en rook aan de nagellak zelf. Oei, slecht plan. De intense geur drong gelijk m'n neus binnen maar ik kan je wel vertellen dat de geur van zowel blauwe bessen als muffin niet te bekennen was. Wellicht kwam de geur pas nadat de nagellak was aangebracht en opgedroogd.
Dus ik begon te lakken. De dekking is ieder geval heel erg fijn. Ik heb eerder een Models Own duo-chrome lakje gebruikt, maar daarvan was de kwaliteit niet echt om over naar huis te schrijven. Deze daarentegen lakt fijn: zonder strepen en niet dik of klonterig. Ook droogt het redelijk snel. Niet zoals Essie mega snel, maar ook niet irritant langzaam. Nu kwam natuurlijk the moment of truth: zit er daadwerkelijk geur aan?


Het antwoord is nee, helaas. Ik heb héél diep geïnhaleerd (wat best vreemd is, aan je nagels ruiken), maar ik kon echt geen vleugje blueberry muffin besporen. Jammer, want ik had het heel leuk gevonden als het echt zou werken. Het is natuurlijk moeilijk om aan een product dat zo'n sterke, vieze geur heeft een lekker aroma toe te voegen, het valt helemaal in het niet. Maar het zou toch leuk geweest zijn.
Dit is de enige kleur die ik er van gekocht had, omdat ik al vrij sceptisch was over de werking er van. Gelukkig maar, want nu is het eigenlijk niets meer dan een gewone nagellak. Het is wel een schattig kleurtje natuurlijk, ook al heb ik al een aantal van dit soort in m'n stash. Maar goed, soms probeer je iets en pakt het positief uit, soms negatief. Ik heb het in ieder geval een kans gegeven, en hier worden we ook weer wijzer van!

Models Own is niet verkijgbaar in de Nederlandse winkels (voor zover ik weet), maar wel op een aantal webshops. Mocht je het zelf nou uit willen proberen, je kan hierhier en hier bestellen.

Hebben jullie wel eens een geur-nagellak uitgeprobeerd die wél werkt?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten