Beauty Like My :D

vrijdag 27 december 2013

Kiehl's Kerst Edities

kiehslkerst1
Kiehls heeft dit jaar fijne producten in een limited edition kerstjasje gestoken, speciaal voor de feestdagen. Het zijn al bestaande producten, ze zien er alleen iets gezelliger uit. We weten dat het vandaag al kerst is, maar wilden toch nog even deze twee producten met jullie delen! P.S Sorry! Het is geen kerst :P maar ik wou hem toch wel laten zien :D
kiehslkerst3
“Crème de Corps” Limited Christmas Edition – €29,50
Deze bodylotion ziet er nu lekker kerstig uit in het rode jasje! De bodylotion is qua geur niet heel speciaal en dat is ergens wel fijn, want zo vermengt de geur van de lotion zich niet met de geur van je parfum. De ingrediënten zijn met zorg uitgekozen volgens een beproefde formule en voedende elementen zoals o.a. amandelolie, sheaboter en avocadoolie  zorgen voor een zachte en gevoede huid. Onze winter is tot nu toe niet heel erg koud geweest, maar door de verwarming is mijn huid toch wel behoorlijk uitgedroogd.
kiehslkerst4
De textuur van de lotion is lekker zacht en romig. De bodylotion trekt goed en snel in, iets wat ik een grote plus vind! Niets is vervelender dan je broek amper aan kunnen trekken door bodylotion die nog op de huid ligt.
kiehslkerst2
“Ultra Facial Cream” Limited Christmas Edition – €24,00
Deze dagcrème is lekker romig en ruikt verder als een gewone crème, niet heel erg bijzonder. Het voedt de huid wel erg goed en trekt ook goed in. Ik heb zelf een gemengde huid en loop vaak tegen het probleem aan dan een crème te vet of juist niet vet genoeg is. Deze werkt wel erg fijn voor mij en ik heb maar weinig nodig om mijn gezicht in te smeren.
Happy New Year! Inplaats van Merry Christmas :P, mijn vraag is, ga jij vuurwerk afsteken?

Loves,
DeNagellakkersTeam

4 opmerkingen: