Beauty Like My :D

zaterdag 7 december 2013

Stel je vraag

Stel je vraag

          
Ik heb een vraag! Ik heb rond mijn nagels last van droge, ruwe huid met velletjes, kloven en harde vellen. Met koud weer wordt het erger. Is er een manier om hiervan af te komen en heerlijk zachte handen te hebben??
ik weet het niet zeker maar, ik denk dat het niet te maken heeft met je nagels. Me moeder zei altijd vroeger: als je geen groente eet, dan krijg je van die gekke velletjes. Ik heb het ook even op google gezocht. Maar niks! ik snap opzich wel dat als kouder wordt dat het erger word. Probeer is een vaseline of gewoon een dikke cremè! misschien helpt dat.
Hoi,
Als ik mijn ogen opmaak en ik gebruik onder mijn ogen of op mijn waterlijn oogpotlood dan zit het de eerste anderhalfuur supermooi, maar daarna gaat het enorm uitlopen. Ik haal het dan weg met een wattenstaafje, maar binnen 10 minuten loopt het al weer uit. Hoe kan ik dit voorkomen? Het ziet er namelijk echt niet uit, terwijl ik soms erg mn best doe op mn smokey eye, maar dan binnen een uur is het weer veranderd in een extreme gothic look ;). Alvast bedankt.
Dit gebeurd bij mij ook wel is, ik heb zo me best gedaan! Loopt het uit aah! Ik weet wel waardoor het komt. Net zoals bij foudatioun moet je er poeder overheen doen, anders gaat het uitlopen. Dat is het zelfde bij oogpotlood! wat ik dan altijd doe is: ik pak een super schoon kwastje. En ik dit daar een heel klein beetje oogschaduw (meestal zwart of bruin) en dan doe ik me oog dicht. (met het kwastje erin) en dan ga ik heen en weer. Als het te ingewikkeld is kan ik wel een video maken daarvan. ;)
hoi,
iedere dag maak ik weer hetzelfde probleem mee. ik maak mijn ogen iedere dag op met mascara en oogpotlood, hierbij gebruik ik een wimperkruller.
oogpotlood breng ik onder en boven aan. als ik dan rond het middag uur in de spiegel kijk dan zit er allemaal mascara boven mijn ogen. bij de mascara boven mijn ogen zie je duidelijke afdrukken van mijn wimpers…
het oogpotlood wat ik heb aangebracht zit onder mijn ogen. het is zo vervelend, want af en toe wordt er wat van gezegd en haal ik het met mijn vingers weg, maar soms kom ik er zelf achter als ik na school in de spiegel kijk.
‘Dit meen je niet, zit er al de hele dag zwart boven en onder mijn ogen?!’
ik vind het heel vervelend om er de hele tijd op te moeten letten of om er later achter te komen.
heb je misschien tips om dit te voorkomen? :)
Volgens mij heb ik al dat is een keer gezegd! Maar ik kan je het nog wel is zeggen. Volgens mij gebruik jij een dikke borstel! dikke borstol's maken je wimpers mooi lang, maar hier door kan je wimpers wel op je oog aanraken. En je zegt al. Je gebruikt wimperkruller. Nou meestal dan hoef je dat niet te gebruiken als je een dikke borstel gebruikt. :) Dus mijn tip is: Gebruik geen wimperkruller!

P.S sorry! ik heb het zaterdag gedaan, maar morgen moet ik naar een feestje vandaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten