Beauty Like My :D

maandag 9 december 2013

FLORMAR REVOLUTION PERFECT LIPSTICK

flormar_revolution_perfect_lipstick01
Als ik een nieuw make-upmerk tegen kom, dan is één van de eerste producten waar ik naar toe loop de lipstick. Ja, blush is te gek, en ik kan ook heel dromerig ‘oooh’ zuchten bij een mooie highlighter, maar lipstick blijft mijn favoriet. Flormar heeft enorm veel verschillende soorten lipstick, maar ik liet mijn opgemaakte oog vallen op de felle kleurtjes uit de Revolution Perfect lijn.
flormar_revolution_perfect_lipstick02
flormar_revolution_perfect_lipstick03
De verpakking is opvallend te noemen. De doppen zijn wit, met zwarte slierten. Een beetje zebra-achtig, maar op een futuristische manier. De hulzen zijn vrij chubby, lekker om vast te houden. Wat ik begreep is dit de nieuwste lijn lipsticks, ze staan nog niet eens op de Flormar website. Er zijn veel verschillende kleuren, een stuk of 15 in totaal. Allemaal zijn ze mat.
Flormar Revolution Perfect Lipstick € 7,95

flormar_revolution_perfect_lipstick04
flormar_revolution_perfect_lipstick05
flormar_revolution_perfect_lipstick06
R01 – R11 – R12
flormar_revolution_perfect_lipstick07              Klaar om te stiften! Hier heb ik nog niets op mijn lippen.
flormar_revolution_perfect_lipstick09Flormar Revolution Perfect Lipstick R01
Ik ben dol op lichtroze tinten. Van die lieve Barbiekleurtjes, die je een hele zachte uitstraling geven. R01 is voor mij net wat te licht. De dekking vind ik mooi, hoewel hij wel erg goed velletjes laat zien. Het risico van lichte en matte lipkleuren.

flormar_revolution_perfect_lipstick12

Flormar Revolution Perfect Lipstick R11
Je raadt het al: dit vind ik een prachtige kleur. Een super felle, diepe oranje, die naar rood neigt. Een bijzondere kleur die ik niet vaak tegen kom. MAC heeft het wel, maar andere zowel low-budget als high-end merken vaak niet.

flormar_revolution_perfect_lipstick14

Flormar Revolution Perfect Lipstick R12
R11 vind ik prachtig, maar deze kleur, R12 vind ik denk ik het allermooist. Ik heb nog geen lipstick die hier op lijkt. Deze koele roze vind ik echt heel erg bijzonder. Hij heeft iets paars in zich, is niet super fel als bijvoorbeeld Candy Yum Yum van MAC, maar toch ook speciaal. Een knallende, vrouwelijke en chique kleur.
flormar_revolution_perfect_lipstick16
Hier ben ik erg enthousiast over. De lipsticks zijn lekker mat, intens van kleur, smeren lekker en blijven goed zitten (een uur of 4 a 5). Ondanks dat ze mat zijn, zijn ze niet droog. Ze drogen mijn lippen niet uit, en zitten comfortabel. En die kleuren! Zo mooi! R11 en R12 gaan mee in mijn handtas. Echt prachtige tinten vind ik het.
De blush en bronzer duo’s waren wel leuk, de Terracotta blush en bronzer erg mooi, maar de lipsticks vind ik te gek. Mocht je een bezoek gaan brengen aan Flormar, dan raad ik je zeker aan er even naar te gaan kijken.
Flormar Revolution Perfect Lipstick € 7,95 – Te koop bij de winkel aan de Kalverstraat in Amsterdam.

2 opmerkingen: