Beauty Like My :D

maandag 2 december 2013

Happy B-Day !!

                           Happy B-Day !!!
Ja hoor. het is weer zo ver. Ik ben jarig. Haha!Ik ben trouwens Amy :p. Ik schrijf trouwens alle artikelen met Mira en Jessie en dan overleggen we wat we dan gaan doen. Oke maar nu ben ik jarig! Dus ik kies wat er in staat! Dus daarom een foto <3 :
Yayy. Haha c; eehm, Ik (wij) maken bijna geen filmpjes meer! Maar eh. We kunnen niet echt zoveel doen. Zeg maar dus laat in de comments achter wat je wilt wat we gaan doen! Maar nu de B-Day artikel :p Ik ben 9 jaar geworden (precies vandaag) en ik ga denk ik vandaag naar de Mc Donalds. En dan ga ik naar de Media Markt, omdat ik een nieuwe telefoon ga kopen! dat was ook wel tijd, want het was best wel een slechte haha. Het was Nokia :p. En veel mensen vroegen ook van: Wat is je telefoon-nummer! Ik wil je heel graag op whatsapp. Nou ik reageerde wel is een keer op. Maar ik schaam me ook wel een beetje Haha.
maar oke. Dus dat enn.. Verder doe ik gewoon me werk eigenlijk. Artikel's maken. Naar andere blogs kijken, en dat soort dingen. trouwens natuurlijk heb ik ook taart gegeten als je dat afvraagt! :p. en ik zit ook best wel vaak op sunnieday. (www.sunniedaynl.net) Het is volgens mij geen retro spel. En ik raad je het echt aan! ik heet Amytjaah. Haha c; Dit was het


Groetkes, Amy (en natuurlijk Mira en Jessie)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten