Beauty Like My :D

zondag 22 december 2013

Filmpje Van Iemand Anders...


Ik kan hem niet zien? klik dan hier Hey! Deze keer weer wat anders :D, en ook iets nieuws. Want ik kon niks bedenken. Nou wat voor artikel. Dus bijdeze! Wat mijn bedoeling is dat dit elke week online komt, en jullie mogen kiezen wie! (als je wel een reactie achter laat :P) Dit is teske, misschien ken je haar wel van teske, mylovebuglife. Of, Teske De Schepper. Of www.teskuh.nl :) ik had is een keer een artikel: Koken met de nagellakkers. En ik kreeg een E-mailtje, Hoi! Ik kijk al sinds het begin naar jouw kanaal, blog. En ik wou vragen: Wil je meer van die kook artikels/filmpjes maken? En toen dacht ik : Heyy, misschien kan ik kook video's opzoeken xD daarboven (bij teske) Daar komen kook filmpjes en hieronder komen normale filmpjes xD, die ik of jullie mij blij maken. klik hier voor haar kanaal.
KUD! Ik kan hem niet bekijken: Klik hier als je hem niet kan zien / klik hier als je de kanaal wil bezoeken. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten