Beauty Like My :D

maandag 23 december 2013

Ladurée

Dag één in Parijs zit er op. De reis is super voorspoedig verlopen en we hebben inmiddels al een middagje door deze mooie stad kunnen lopen. Rond een uur of half 4 kwamen we aan en nadat we een beetje gesettled waren in ons hotel (die overigens heel mooi is) zijn we de richting de Champs Elysées gegaan. Maar goed, jullie zullen natuurlijk een uitgebreid verslag krijgen in m'n vlogs. Nu zit ik uitgeput op onze kamer maar ik kon het niet laten om toch nog even een artikeltje te typen. Mylène is dol op Ladurée macarons maar heeft nog nooit zelf de mogelijkheid gehad om een goed gevuld doosje te bemachtigen. Daarom konden we het natuurlijk niet aan ons voorbij laten gaan en met een schattig tasje kwam ze de winkel weer uit. Omdat het zo fotogeniek is leek het me wel leuk om met jullie te delen, gewoon omdat het kan. Ik zal jullie naast m'n vlogs gewoon zo veel mogelijk up to date proberen te houden. Nu ga ik nog even laptoppen, het internet is mega langzaam maar beter iets dan niets! Daarna ga ik lekker slapen, ik ben moe joh. Geniet in ieder geval nog van je zondagavond :)




Wat is jullie favoriete macaron smaak? 

6 opmerkingen: