Beauty Like My :D

vrijdag 13 december 2013

Vragenn?..

Soms heb ik het gevoel.. Durven jullie niks tegen mij te zeggen?
Dus dat wou ik vragen :). Dus ik beantwoord random vragen, die ik jullie ook wil gaan vragen! wat is je favoriete nummer?
mijne is deze: Banana Pancakes John Jackson AAH! Wat is dit een geweldige nummer. IK hou vooral van die warme tonen haha moeilijk uiteleggen... 
Vraag 1 aan jullie, wat is je favo nummer?






Wat is je favo acteur?
Dat is van mij denk ik... Katniss Everdeen. (ik weet van de hunger games haha)
Hier een foto van haar:               


















Op wie was je als allerallereerst geaboneert?
Hmm... Hier zat ik best lang over na te denken... Eerst dacht ik aan Thinksmooth (dat is me broer) zal ik zeker aanraden! hij maakt wel is gamers video's :p. ik denk... Birdy! ik was 1 van de eerste die haar aboneerde! Ze was toen nog niet zo beroemd enzo. Maar ik vond haar muziek wel heel erg mooi! dus Birdy of Thinksmooth.







                                                             


Thinksmooth<











birdy>














Dit zijn dan de vragen! 
Ik wil aan jullie vragen:
Wat is je favo nummer?
Wat is je favo acteur?
Wie was je allereerste abonee?

Laat het in de comments achter!







4 opmerkingen:

  1. Mijn favoriete nummer is: Cup Song , mijn favoriete acteur is: Tori Webster en wie had je als eerste geaboneert? dat is.. jouw!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. we gingen geen reacties plaatsen, want dat kon niet echt... wat nu heb je pas anoniem!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja! Dat weet ik. We zijn nog wel nieuw enzo. Daarom zijn we nog een beetje aan het spelen... maar ik hoop dat jullie nu wel reacties kunnen plaatsen!

      Verwijderen
    2. OMG OMG OMG!!~! AMY REAGEERT!!! OMG OMG OMG!@!!!

      Verwijderen